I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, June 23, 2011

salam permulaan

assalammualakum wbt.. ()_()
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

(: kucingpun sayangkan kawannya :)

saya tujukan khas buat semua yang bergelar sahabat, kawan mahupun rakan:


Dulu.. 
pernah kusakiti hati sahabatku dengan teguran
namun setelah berpisah dan mencuba bersahabat dengan
ramai orang
akhimya harus kutangisi kepergian seorang kawan

hakikatnya..
terimalah sahabatmu dengan segala kekurangannya
sebagaimana kebaikan mesti diterima walau kecil wujudnya
 hargailah sahabatmu
karena jika sekali ia menyakiti
lain kali ia membahagiakan

siapalah kita tanpa kawan
panjatkan doa padaNya
moga ukhwah yang terjalin kekal berkekalan


salam permulaan~~ (^_^)


nota: since saya masih baru di dalam dunia blog ini, harap kalian dapat memberikan tunjuk ajar. saya berharap perkongsian yang tidak seberapa ini dapat memberi manfaat kepada kita sekaligus mendapat redha Ilahi.. amin.
sajak di atas membuatkan saya teringat kawan-kawan saya time sekolah dulu :)  ingat hargai kawan, sahabat mahupun rakan selagi mereka masih ada.


"saling berpesan-pesan kepada kebaikan dan kesabaran." (^_*)

4 comments:

  1. Salam selembar dakwah syairsimujahid :)
    Teruskan perjuangan anda dalam wadah dakwah ini.Moga mendapat keredhaan dariNYA.

    Sedikit teguran atas kesilapan ejaan anda..ejaan 'assalamualaikum' tu mohon diperbetulkan agar lebih sedap mata memandang.di bahagian nota juga ada sedikit kesilapan ejaan.Maaf atas teguran dari insan yang dhaif lagi hina ini.

    ReplyDelete
  2. wassalam, terima kasih sahabat atas tegurannya. insya Allah akan saya perbaiki. mohon doanya agar saya terus istiqamah dalam menyebarkan dakwah.. yang baik dari Allah dan silap berpunca dari diri saya sendiri.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...